Postavljanje cilja

Vse v življenju se začne in konča z vprašanjem - zakaj bi?

Pridružite se IVANU in vsem, ki so se že pridružili iz cele Sloveniji. Skupaj imamo več možnosti, da ko bo težko, vam nekdo ponudi roko in vas povleče naprej na vaši poti, do vašega cilja.

Želje, misli, ki jih imamo v glavi, postanejo šele takrat CILJ, ko jim dodamo datum in zapišemo.

Za uresničitev cilja je potrebno:

  • najti odgovor na vprašanje, zakaj bi ?
  • je to zdravje, nelagodnost, ko smo v situaciji, da ostanemo samo v kopalkah, razni pogledi, razlogov je kar nekaj ......
  • točno določiti št. kilogramov, ki jih želimo izgubiti
  • čas, datum, do kdaj bomo to storili
  • razdeliti kilograme na mesec, teden in dan
  • poiskati način, kako bomo to storili
  • od tu naprej, pa pride na vrsto disciplina

To vse kar naredimo v tem delu, je zelo pomembno, vendar se začne in neha z disciplino.

Meni najljubša in najbolj enostavna definicija za disciplino je:

  • delati tisto, česar ne želiš delati !
  • kje je ključ in rešitev, da vztrajam, ker delati nekaj česar ne želim, ni ravno prijetno
  • ljudje smo skupek navad, ki nas delajo, to kar smo - kako razmišljamo in posledično delujemo
  • če dobro pomislite, tudi način razmišljanja, je navada - zakaj - ker vedno isto razmišljam
  • dokler se ne odločim spremeniti način razmišljanja
  • nov način razmišljanja posledično povzroči nov način delovanja

Osvobaja pa misel ali vedenje, da če nekaj dovolj dolgo počnem, postane navada. Torej lahko navade spremenim in potem ta navada ne spada več v rubriko - NI PRIJETNO.

Razrezan cilj

Spodji obrazec ima dva namena:

  • prvi je, da sami vidite, koliko je potrebno izgubiti teže na dan, za cilj, ki si ga postavite
  • drugi je, da nam z pošiljanjem obrazca, omogočite, da vas povežemo v skupine, ki prebivajo v istem kraju
  • vaši podatki so zaupni in ne bodo posredovani nikomur, brez vaše vednosti
  • želite brez obveznosti še z nekom iti na recimo sprehod ali tek - kliknite